THE INTEGRATED LEARNING MODEL TYPE OF “CONNECTED” IN INCREASING THE STUDENTS’ LEARNING CREATIVITY AND ABILITY
Abstract
Full Text:
PDFReferences
Anik, P. (2007). Mengembangkan Kreativitas Dan Kecerdasan Anak. Jakarta: Buku kita.
Departemen Pendidikan dan Kebudayaan. (2005). Kamus Besar Bahasa Indonesia, Jakarta: Balai Pustaka
DePorter, B. dan Hernacki. (2002). Quantum Learning. Bandung: Kaifa
Munandar, U. (2009). Pengembangan kreativitas anak berbakat. Jakarta:Rineka cipta.
Nurhayati, E. (2011). Psikologi Pendidikan Inovatif. Yogyakarta: Pustaka Pelajar.
Nursito. (1999). Kiat Menggali Kreativitas. Yogyakarta : Mitra Gama Widya.
Robbins, S. P dan Judge, T. A. (2009). Organizational Behavior, New Jerse: Pearson Education, lnc,
Slameto. (2003). Belajar dan Faktor-faktor yang Mempengaruhinya. Jakarta: Rineka Cipta.
Suryabrata, S. (2010). Metodelogi Penelitian, Jakarta: Raja Grafindo Persada.
Trianto. (2007). Model Pembelajaran dalam Teori dan Praktek. Jakarta: Prestasi Pustaka Publisher.
DOI: http://dx.doi.org/10.47006/ijlres.v2i1.1489
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Copyright (c) 2018 INTERNATIONAL JOURNAL ON LANGUAGE, RESEARCH AND EDUCATION STUDIES
